Ambulante begeleiding

Als je denkt dat gespecialiseerde ambulante begeleiding van Capito Wonen iets voor jou is, dan kun je je vrijblijvend aanmelden via het aanmeldformulier op de aanmeldpagina. Bij het aanmelden geef je je voorkeursstad aan en dat je in aanmerking wilt komen voor ambulante begeleiding. We starten altijd met een kennismakingsgesprek. Nadat je je hebt aangemeld ontvang je uiterlijk binnen twee weken een e-mail van onze aanmeldfunctionaris met meer informatie.

Stappen aanmeldtraject

Het aanmeldtraject voor ambulante begeleiding ziet er als volgt uit.

  1. Aanmelding via website.
  2. Aanmeldfunctionaris neemt contact op.
  3. Kennismakingsgesprek op een locatie naar keuze.
  4. Aanmeldfunctionaris neemt contact op; wil je verder met Capito Wonen.
  5. Aanmeldfunctionaris zorgt voor toegang ‘Mijn Capito Wonen”.
  6. Kennismakingsgesprek op een locatie naar keuze EN gegevens aanvullen en documenten uploaden op “Mijn Capito Wonen”.
  7. Capito Wonen beoordeelt of hulpvraag aansluit bij begeleidingsaanbod.
  8. Aanmeldfunctionaris plant intakegesprek met gedragswetenschapper.
  9. Intakegesprek met gedragswetenschapper.
  10. Gedragswetenschapper beoordeelt definitief of begeleidingsvraag aansluit bij begeleidingsaanbod. Student wordt op de hoogte gesteld van deze beoordeling.
  11. Aanvraag maatwerkvoorziening bij de gemeente (indien nodig).*
  12. Maatwerkvoorziening toegekend: aanmeldfunctionaris neemt contact op om intakeprocedure af te ronden.
  13. Startbespreking met teamleider en begeleider op locatie.

* Dit kan per gemeente verschillen.

terug naar boven